صفحه اصلی > خدمات > احراز صلاحیت مدرسان دوره های آموزشی کارمندان دولت 

صدور گواهینامه ها و پاسخ به استعلامات گواهینامه های صادره

شرح خدمت

در اين خدمت، درخواست متقاضي تدريس در نظام آموزش كاركنان دولت به وسيله ثبت نام و بارگذاري سوابق، مدارك و مستندات در بانك اطلاعات دانشوران و مدرسان در پرتال انجام پذيرفته و كد رهگيري دريافت مي‌نمايند. پس از گزارش‌گيري از بانك توسط كارشناسان و با توجه به امتياز اوليه از اطلاعات ثبت شده در بانك توسط مدرس متقاضي، به ايشان اطلاع داده مي‌شود كه مراحل بعدي را طي كنند

مستندات مورد نیاز

كپي شناسنامه تمام صفحات، كارت ملي، آخرين مدرك تحصيلي يا ارزشنامه مدرك تحصيلي اگر مدرك خارجي باشد، پايان خدمت، سوابق تدريس، سوابق پژوهشي و غيره

 

قوانین و مقررات

بند (۴) بخشنامه شماره ۲۰۰/۱۸۳۴مورخ ۱۳۹۰/۰۱/۳۰ (موضوع نظام آموزش كاركنان) ۲- ماده ۵اصلاحيه نظام آموزش كاركنان به شماره ۲۰۰/۹۲/۱۸۸۱۹مورخ ۱۳۹۲/۱۱/۱۴

پاسخ به سوالات متداول

تاييد صلاحيت مدرسان آموزش كاركنان دستگاه هاي اجرايي به چه صورت مي باشد؟

 جواب: متقاضيان تدريس دوره هاي آموزشي مربوط به كاركنان دستگاه هاي اجرايي مي توانند تقاضاي خود را به همراه سوابق آموزشي و مدارك و مستندات اعلام شده از طريق سامانه ارسال نمايند. تقاضاي مذكور پس از بررسي و امتياز دهي و طرح و تصويب در شوراي آموزشي و همچنين اخذ كد مدرسي از سامانه مركز آموزش مديريت دولتي قابل اجرا خواهد بود.

مدت زمان انجام خدمت

وابسته به سامانه

هزینه های مورد نیاز برای دریافت خدمت

ندارد

مسئول اصلی ارایه خدمت

آقای علی مهدی نیا    36644311 (025)  داخلی 106

مراحل گردش کار

  • بررسي مدارك ثبت نام شدگان
  • بررسي حد نصاب امتيازات و دعوت به مصاحبه
  • تأييد و يا عدم تأييد توسط كميته اعتبارسنجي(پس از مصاحبه)
  • اعلام نتيجه بررسي به داوطلبان و صدور مجوزهاي موقت
  • ارزيابي و تمديد مجوزهاي ادواري مدرسين تأييد شده سازماني

سامانه های مرتبط

 




سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم